גפן פרימו / Rafi Agiv Talent Agency כל המיוצגים גפן פרימו תמונות / ג'ודו, כך נראה, היה משהו שפשוט נולדה לעשות.

גפן פרימו / Rafi Agiv Talent Agency כל ×"מיוצ×'ים ×'פן פרימו תמונות / ג'ודו, כך נראה, היה משהו שפשוט נולדה לעשות.. הג'ודוקא הישראלית ניצחה בגמר בית הניחומים את חאגבאסורן המונגולית ועלתה לקרב על המדליה | פליקר הודח בקרב מול אלוף העולם. ג'ודאית צעירה לא תדבר יותר מידי עם הגדולות ממנה, לא תשאל שאלות תוך כדי אימון, לא תענה למאמן שלה. טל פליקר זכה במדליית ארד במשקל עד 66 קג, לאחר שגבר על מרקו גוסיץ' ממונטנגרו. טלטוס הינה נותנת החסות הרשמית לגודקא גפן פרימו. היום השני באליפות העולם בג'ודו נפתח הבוקר (שני) בבודפשט שבהונגריה, כשאת המשלחת הישראלית מייצגים טל פליקר בגברים וגילי כהן וגפן פרימו בנשים.

שיהיה בהצלחה לגפן ולכל חברי הנבחרת באליפות העולם! טלטוס מברכת את הג'ודקא גפן פרימו על זכייתה במדליית הזהב בגראנד פרי מונטריאול! פרימו גדלה במושב גן השומרון ובגיל 4 החלה להתאמן בג'ודו. גפן פרימו הוכיחה שגם לדור העתיד של הג'ודו הישראלי יש מה למכור כבר בהווה. זו הייתה אכזבה מרה עבורי.

Zkwio9t1yxb9am
Zkwio9t1yxb9am from img.wcdn.co.il
זו הייתה אכזבה מרה עבורי. ‏גפן פרימו זכתה במדליית ארד באליפות העולם בג'ודו עד 52 ק''ג, אחרי שגברה על יריבה מאוזבקיסטן. הג'ודו היה אהבה ממבט ראשון. שתי מדליות ראשונות לנבחרת ישראל באליפות אירופה הביתית בג'ודו. איגוד הג'ודו עדכן כי פרימו חשה בטוב וללא סימפטומים. ג'רבי משוחחת איתה ועם עידו בר, המאמן שלה על שגרת האימונים. גפן פרימו היא ג'ודוקא ישראלית המתחרה בקטגוריית המשקל עד 52 קג. הצד שלא הכרתם אצל גפן פרימו, הג'ודאית המבטיחה של ישראל.

גפן פרימו, היום בת 19, נולדה וגדלה במושב הצפוני גן השומרון.

הייתה לי תחרות חיובית עם כמה ניצחונות טובים, אבל הרגשתי שאני שווה שם מדליה והיה לי עצוב. אברהם פריד ואביב גפן בראיון מיוחד. איגוד הג'ודו עדכן כי פרימו חשה בטוב וללא סימפטומים. יצוין כי גפן חשה בטוב וללא סימפטומים, ושאר הספורטאיות והצוות יצאו שליליים בבדיקה. היום השני באליפות העולם בג'ודו נפתח הבוקר (שני) בבודפשט שבהונגריה, כשאת המשלחת הישראלית מייצגים טל פליקר בגברים וגילי כהן וגפן פרימו בנשים. פרימו גדלה במושב גן השומרון ובגיל 4 החלה להתאמן בג'ודו. בשנה שעברה זכתה פרימו בסגנות אליפות העולם בג'וניור, וסיימה במקום השביעי באליפות העולם בבוגרות. הישג שיא בקריירה לגפן פרימו. שתי מדליות ראשונות לנבחרת ישראל באליפות אירופה הביתית בג'ודו. מאמן נבחרת הנשים שני הרשקו: גפן פרימו היא ג'ודוקא ישראלית המתחרה בקטגוריית המשקל עד 52 קג. בדרך גברה על גילי כהן. טל פליקר זכה במדליית ארד במשקל עד 66 קג, לאחר שגבר על מרקו גוסיץ' ממונטנגרו.

יום מאושר עבר על גפן פרימו, לארח הזכייה במדליית הארד באליפות העולם בג'ודו. פליקר הודח בשמינית הגמר על ידי אלוף העולם, כהן סיימה את דרכה בסיבוב השני. אליפות אירופה בג'ודו 2018 בתל אביב, הג'ודוקא גפן פרימו בת. חברות הנבחרת שהיו אמורות לטוס לתחרות: ‏גפן פרימו זכתה במדליית ארד באליפות העולם בג'ודו עד 52 ק''ג, אחרי שגברה על יריבה מאוזבקיסטן.

×
×"ווע×" ×"אולימפי ×' ו×"ו ×'פן פרימו סיימ×" ש×'יעית ×'×'ראנ×" פרי תל א×'×™×' from www.olympicsil.co.il
ג'ודאית צעירה לא תדבר יותר מידי עם הגדולות ממנה, לא תשאל שאלות תוך כדי אימון, לא תענה למאמן שלה. חברת הנבחרת, גפן פרימו, נמצאה חיובית לקורונה ולכן שאר בנות הנבחרת יאלצו להיעדר מהתחרות. פרימו גדלה במושב גן השומרון ובגיל 4 החלה להתאמן בג'ודו. מאמן נבחרת הנשים שני הרשקו: יצוין כי גפן חשה בטוב וללא סימפטומים, ושאר הספורטאיות והצוות יצאו שליליים בבדיקה. גפן פרימו | עדי אבישי. באפריל האחרון פרימו עמדה על הפודיום גם באליפות אירופה בליסבון לאחר שסיימה במקום השלישי, ובכך השלימה שנה של הישגים. היום השני באליפות העולם בג'ודו נפתח הבוקר (שני) בבודפשט שבהונגריה, כשאת המשלחת הישראלית מייצגים טל פליקר בגברים וגילי כהן וגפן פרימו בנשים.

טלטוס הינה נותנת החסות הרשמית לגודקא גפן פרימו.

פרימו גדלה במושב גן השומרון ובגיל 4 החלה להתאמן בג'ודו. הצד שלא הכרתם אצל גפן פרימו, הג'ודאית המבטיחה של ישראל. על המזרן היום תעלה גפן פרימו, ניתן לצפות בשידורי הקרבות רק הקלידו על התמונה או בערוץ 5 (: בג'ודו יש עניין של מעמדות ובנבחרות הג'ודו בדרך כלל קיים פער בין הג'ודאים הצעירים לבוגרים. עולם הג'ודו, עולם של אומנות לחימה ספורטיבית המשלב בתוכו תכונות של כבוד, כיבוד האחר, דבקות במטרה ויושרה אלו התכונות המאפיינות את חברת טלטוס בחיי היום ובעולם בעסקי. ‏גפן פרימו זכתה במדליית ארד באליפות העולם בג'ודו עד 52 ק''ג, אחרי שגברה על יריבה מאוזבקיסטן. גפן פרימו, היום בת 19, נולדה וגדלה במושב הצפוני גן השומרון. הג'ודו היה אהבה ממבט ראשון. איגוד הג'ודו עדכן כי פרימו חשה בטוב וללא סימפטומים. שאר הספורטאיות והצוות יצאו שליליים בבדיקה. פליקר הודח בשמינית הגמר על ידי אלוף העולם, כהן סיימה את דרכה בסיבוב השני. ג'ודו, כך נראה, היה משהו שפשוט נולדה לעשות. ראשי תגיות כתבות עם התגית גפן פרימו.

אברהם פריד ואביב גפן בראיון מיוחד. שאר הספורטאיות והצוות יצאו שליליים בבדיקה. ג'ודו, כך נראה, היה משהו שפשוט נולדה לעשות. זו המדליה העולמית הראשונה של פרימו, שלמרות זאת לא תייצג את ישראל במשחקים האולימפיים פרימו החלה את יום הקרבות שלה ישירות בסיבוב השני, מול לוז אולברה ממקסיקו, והעפילה לסיבוב השלישי לאחר שיריבתה ספגה שלושה עונשים. בפעם השנייה בקריירה, הישראלית (עד 52 קג) שלא תהיה בטוקיו, קיבלה מתנת ניחומים בדמות מקום הפודיום בטורניר היבשתי.

×
×"ווע×" ×"אולימפי ×' ו×"ו ×'פן פרימו נמצא×" חיו×'ית לקורונ×" from www.olympicsil.co.il
יצוין כי גפן חשה בטוב וללא סימפטומים, ושאר הספורטאיות והצוות יצאו שליליים בבדיקה. הג'ודוקא הישראלית ניצחה בגמר בית הניחומים את חאגבאסורן המונגולית ועלתה לקרב על המדליה | פליקר הודח בקרב מול אלוף העולם. טלטוס מברכת את הג'ודקא גפן פרימו על זכייתה במדליית הזהב בגראנד פרי מונטריאול! שאר הספורטאיות והצוות יצאו שליליים בבדיקה. עם זאת, היא לא תשתתף באולימפיאדה ומי שתיקח חלק בתחרות עד 52 קילוגרם היא גילי כהן. מדליסטית הארד מאליפות אירופה נכנעה לפביאן קושר, אך עדיין יכולה לזכות במדליה. גפן פרימו, היום בת 19, נולדה וגדלה במושב הצפוני גן השומרון. היום השני באליפות העולם בג'ודו נפתח הבוקר (שני) בבודפשט שבהונגריה, כשאת המשלחת הישראלית מייצגים טל פליקר בגברים וגילי כהן וגפן פרימו בנשים.

גפן פרימו רק בת 20 וכבר הספיקה לזכות במדליית ארד באליפות אירופה.

יצוין כי גפן חשה בטוב וללא סימפטומים, ושאר הספורטאיות והצוות יצאו שליליים בבדיקה. ג'רבי משוחחת איתה ועם עידו בר, המאמן שלה על שגרת האימונים. פרימו גדלה במושב גן השומרון ובגיל 4 החלה להתאמן בג'ודו. מספיק מבט חטוף על אימוני הנבחרות כדי להבין זאת. גפן ניצחה היום במהלך התחרויות את האלופת האולימפית בלונדון 2012 הברזילאית שרה מננזש. ״אני עצוב מאוד כי מקצועית עשינו הכנה מצוינת, הספורטאיות נראות מצוין וחבל לי שלא נוכל לקבל. היום השני באליפות העולם בג'ודו נפתח הבוקר (שני) בבודפשט שבהונגריה, כשאת המשלחת הישראלית מייצגים טל פליקר בגברים וגילי כהן וגפן פרימו בנשים. איגוד הג'ודו החליט היום (ראשון) לפתוח מחדש את התחרות הפנימית על הכרטיס הבודד למשחקים האולימפיים בטוקיו בכל קטגוריית משקל. שאר הספורטאיות והצוות יצאו שליליים בבדיקה. באליפות שנערכה לפני שנתיים וחצי שנערכה בישראל, זכתה פרימו, אז בת 18, במדליית הארד. בג'ודו יש עניין של מעמדות ובנבחרות הג'ודו בדרך כלל קיים פער בין הג'ודאים הצעירים לבוגרים. טלטוס הינה נותנת החסות הרשמית לגודקא גפן פרימו. She competes in the under 52 kg weight category, and won a bronze medal in the 2018 european judo championships.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel